Länsirannikon opetusalat JHL ry. 843

Yhdistyksen tavoite

Yhdistyksemme toimii yksityisen alan koulutuksen järjestäjien JHL:n edustamien työntekijöiden edunvalvojana Satakunnassa. Jäseniämme työskentelee WinNovassa, Satakunnan ammattikorkeakoulussa, SataEdussa ja muissa alueen koulutusorganisaatioissa. Jäseniä yhdistyksessä on yli 170 ja jäsenistö kasvaa koko ajan aktiivisen työpaikkakartoituksen ja jäsenhankinnan tuloksena.

Yhdistys somessa:

Ammattiliitto JHL - tähtiammattilaisten liitto

Miksi kannattaa olla JHL:n jäsen?

Oppilaitoksissa eletään monenlaisten muutosten ja tiukentuvan talouden aikaa. Jos työpaikalla ns. sukset menevät ristiin ja tulee ongelmia, luottamusmiehet ja JHL auttavat selvittämään hankalia tilanteita. Liittoon kuulumaton hoitaa asiansa itse, samoin kuin pelkkään työttömyyskassaan kuuluva. Lue lisää...

JHL:n jäsenenä saat edunvalvontaa, tukea ja turvaa. JHL neuvottelee, jotta sen jäsenistön yhteiskunnallisesti tärkeän työn arvostus näkyisi kukkarossa ja hyvinvointina työelämässä. Jäsenenä saat myös monia jäsenetuja käyttöösi.

JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen vakuutusyhtiö Turvassa. Vakuutus tarjoaa monipuolista turvaa matkoilla ja vapaa-ajalla.

Liittyessäsi JHL:n jäsenkesi liityt myös Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassan jäseneksi, ja sinulla on mahdollisuus saada ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa, liikkuvuusavustusta ja vuorottelukorvausta.

Pääluottamusmiesten puhelinnumerot työtaistelun aikana

Petri Pöysti 0400 - 865 949 Winnova